29 December

Igår så gick jag, Madde och Freja på ”stan” inne i Sydney, så jag säger bara... Oj, oj oj vilka fynd vi gjorde! Jag hittade en jätte fin klänning, ett party linne och en cola flaska med mitt namn på ^^ ja det låter kanske lite mysko men här nere i australien så står det olika namn på alla coca cola flaskor så jag och Madde har en varsin nu med våra namn på,P (det är inte alla som har det), Madde hittade en massa fina kläder (en del julklappar tror jag att det var oxå);) och Freja köpte superfina smycken, och en nyårsklänning. Men inte nog med det så ville Madde gå in på en pyssel affär, så vi hängde på och tur var de för där hittade vi jätte snygga maskerad prylar till nyår! men vad det är och hur dem ser ut. Det får ni se på nyårs bilderna!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0