30 December

Åh vilken härlig dag! Äntligen lite fint väder här nere i Sydney, vilket betyder beach day! Så jag, Freja, Madde, Stina och Maja har hållit till på Bondi beach hela dagen. Det var så himla roligt för jag och Freja tog en lång frukost och kom då senare till stranden. Där gick vi runt och kikade efter madde, stina och maja, men det är inte så lätt att peka ut tre små nötter på en strand där det är lika mycket människor som i Haiti! Så efter ett tag så bestämde vi oss för att slå oss ner nära livvakternas flaggor,;) hehe... alltså dem man ska hålla sig emellan om man vill bli räddad av en snygg livvakt när man håller på att drunkna! När vi satt våra arslen på handdukarna så tyckte jag mig se ett bekant ansikte ungefär två meter från mina fötter! Och det gjorde jag oxå för den filuren som låg där och stekte i solen Var Ewa! Ewa som jag och Madde stötte på första gången på arlanda för 4 veckor sedan och som vi drack öl med i Hong Kong! En av de roligaste jag någonsin har träffat.. Och hur stor är chansen att jag träffar henne på Bondi Beach, 4 veckor senare efter att vi rest runt som ekorrar! Vi hade en jätte trevlig pratstund och det gjorde min dag! Nu är det kväll här på andra sidan jorden så jag o Freja slappar i lägenheten och äter (pocon)-popcorn... vi måste hålla oss på hemmaplanen ikväll eftersom att Alex som Freja delar lägenhet kommer hem med flyget ikväll. Men det gör inget för vi har det så roligt ändå och har precis tittat på filmen ”Masjävlar”” haha. Så vi överlåter festandet till Madde, stina och Maja :) Hoppas att dem är pigga imorgon bara för då är det ju Nyår! :D Då ska vi festa allihopa som bara dalkullor kan! Kram på er där hemma, vi hörs imorgon! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0