Barriär Revet

Jag har aldrig någonsin varit med om något liknande! Gud vad vackert det är där! Jag och Madde bokade en tur med Sunlover criuses ut till barriär revet, eller rättare sagt.. jag, Madde och alla kineser! Madde sa en fin kommentar när vi simmade runt i havet” Vadfan, det är ju bra att kineserna är lika bra på att simma som en sten” haha ja fast dem hade flytväst och grodfötter så fick livvakterna hoppa i efter dem hela tiden! Helt otroligt. Jag och Madde vi simmade bara runt där som vanligt, (som fiskar) och när vi kom upp på båten igen för att äta lunch så stod kineserna uppradade för att få ta kort med och på oss. Och det var en massa kineser som smygfotograferade oss hela tiden! Vi var kändisar för en dag!! Kaptenen kom fram till oss till oss och sa vart vi kunde sitta och vara trygga från alla kineser^^ haha han var jätte trevlig och rolig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0