Boxing days

Helt galet vad många kineser det var överallt inne i Sydney city! Man fick lov att dansa tryckare i affärer och på gatan för att ta sig runt! Julhandel här är verkligen galet... vi var ute på ”krigsfälltet” i måndags och då träffade vi även kusin Stina och hennes kompis Maja. Det var så roligt att träffa dem och jag tror nog säkert att vi kommer att ses någon mer gång nu i veckan. Efter shoppingen så bar det av hem mot Frejas lägenhet, där vi började förbereda oss inför kvällens festande! ;D oj,oj,oj... jag har iaf sovit i 1 eller 2 timmar tror jag, men nu är jag pigg medans freja och madde ligger utslagna i lägenheten^^ haha. Ja så vad ska jag hitta på idag då i en stad som denna? Det är ganska blåsigt här just nu så stranden får nog vänta till en annan dag, men det finns ju iaf inget dåligt väder för shopping, så där har jag en sak att hitta på med mig själv.. :) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0