Brisbane

Oj,oj oj jag säger nog det! Brisbane är en mycket vacker stad! när mörkret lägger sig så ser det ut som ett riktigt konstverk! Tänk att det var 2 dagar sedan jag och madde simmade runt i barriär revet. Det var otroligt vackert och vi tog en massa fina bilder som jag vill lägga upp men det går inte just nu:S jag lyckas inte få tag i något internet till min dator så jag får låna vårat Hostels internet så medans. Vi bor pa (Somewhere To Stay) och jag var så upprö'rd när vi f'örst kom hit! Vårat rum var jätte äckligt, färgen pa väggarna flagnade och det var "mat"fläckar på min säng:S så jag gick till receptionen och sa att jag ville byta hostel och flytta in till Brisbanes centrum! De söta killarna i receptionen sa att jag kunde få tillbaka alla mina pengar, eller om jag ville kolla på ett nytt,finare rum ;) Jag och Madde bor nu med super fin utsikt över Brisbanes city, vi har eget kylskap och toalett. Vi har en rumskamrat som flyttar imorgon och det betyder att vi får 6 sängar för oss själva :D Man måste våga säga till när man inte är nö'jd! ;) Hoppas att ni har det bra där hemma. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0