Chris och Julies egna creek

När vi kom tillbaka efter båtutflykten så var jag så varm så att ja var tvungen att svalka mig i Chris egna Creek. Precis när jag och Madde hade krånglat oss ner i den så säger Julie något som fick både mig och Madde att ”skita i brallan” (Julie: Oh, kan ni titta om någon orm gömmer sig längst kanten?. Dem brukar göra det!) så gick hon själv upp längst en stig bredvid bäcken för att kolla om jag och Madde kunde göra detsamma fast i vattnet. Men när hon kom tillbaka så sa hon att vi måste sätta på oss bra skor och långa byxor om vi skulle kunna vandra uppåt eftersom att det nog var många ormar och spindlar som gömde sig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0