Det är fest nu!

Ett år har snart gått! tänk vad mycket både tråkigt och roligt som alla har varit med om! Alla nya vänner, äventyr och minnen man har fått.. Tänk att jag står här nu med ett galet party gäng i Sydney och ska kolla på fyrverkerierna! hur många har varit med om det? Imorgon lyfter flyget mot Sverige, men resan den kommer nog aldrig att ta slut! allt som jag har upplevt här kommer ju alltid att vara med mig och alla fina minnen som jag kommer att ha med mig under min tid! 4 veckor av lycka,galenskap och roligheter! jag känner mig på topp helt enkelt! Ikväll är det NYE och det innebär galet party med kusinerna och alla andra underbara vänner här i Sydney! Skål på er och glöm inte att kyssa någon vid 12slaget! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0