GOD JUL från Bondi beach!!

God jul på er! Hoppas att alla har en riktigt bra dag, särskillt när jag lägger upp en bild när jag posar så fint! för min dag har varit toppen! Jag och madde började dagen med en utsökt julfrukost= Färsk vattenmelon, rostat bröd och te. :P jammi.. Sedan så packade vi våra grejor och tog tåget till Bondi Beach! Guud vilken fin strand! Det var nog mellan 26-30 grader i luften idag skulle jag tro och himlen lika klarblå som havet. :) Dock så var det ganska kallt i vattnet , men det var så att man kunde doppa sig iaf. Det är ju inte varje julafton som man jobbar på solbrännan ;) Vi var där hela dagen och blev sega som sköldpaddor! efter allt solande och badande så återvände vi till lägenheten som Freja så snällt lånat ut till oss:) vi käkade lite lunch som inte smakade godis men vi låtsades att det var julmat iaf ^^ hehe Men sedan kom vi på att det ju inte är julafton här förnst imorgon den (25é) dem är lite efter här borta.... Vilket betyder att allting är stängt imorgon och vi blev tvungna att sticka in till centrum för att shoppa mat. mest frukt och lite onyttigheter,men ändå ;) påvägen tillbaka så hade jag ett missat samtal från pappa så jag ringde upp honom... Inte hade jag väntat mig att nästan hela familjen skulle vara med i telefonsamtalet(pappa,mamma,brorsan,morfar och Inga)! <3 Gud vad glad jag blev.. lite tårögd faktiskt ;) man märker att man längtar hem lite när man får ett sådant samtal<3 Visst ja! jag och Madde fick en varsin julklapp av Midge som vi öppnade idag! supergulliga presenter^^ kanske dyker dem upp på någon bild senare;) haha En massa kramar till er alla där hemma<3 och ha en riktig toppendag med familj och vänner :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0