God Natt

Hej på er! Här i Tully så har vi haft en fullspäckad dag men en massa äventyr! VI såg några Wallabes och en Cassowary påvägen till stranden, som vi spenderat några timmar på"mission beach" som jag tror att den hette?.Chris tror att den är ungefär 12km lång och det var bara jag och madde som badade! Föresten dagens temperatur var mellan +31-35 i luften och +29 i havet! så att säge.. det duger ;) Efter vi badat så åkte vi till regnskogen och tog en långpromenad. det finns en massa Creeks (stora bäckar)här i Tally så innan vi vi åkte vidare så hoppade jag och madde ner i en av dem. Vattnet var alldeles underbart, helt ljummet och kristallklart! Hoppas att alla har det bra d´är hemma! Nu ska jag sova, natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Pappa Baloo

Jag är inte avundsjuk alls-12grader och mera snö på gång.

2011-12-08 @ 16:02:42
URL: http://ciaobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0