Julhandel och fredags party

Igår (Fredag) så shoppade vi loss lite i centrum..(som ni ser) hihi Men jag kan inte avslöja vad jag köpte för det får ni se när jag kommer hem. Fnis,fnis Igår kväll gjorde vi oss iordning för lite party, Det blev lite förfest här på vårat hostel S.W.T.S med några grymma killar som verkligen trodde på att vi hade isbjörnar hemma i Sverige. ;D haha Sedan gick jag och Madde vidare till bussen som tog oss till The Valley. Där vi gick in på ”Electric Playground”en nattklubb. Jag tänker inte avslöja så mycket mer än att vi var V.I.P. Festen var helt okej, men vi tänkte sattsa mer idag (Lördag) istället. Undra om vi kommer att få en personlig livvakt ikväll igen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0