Madde gästbloggar!

Tjo hoppsan! Just nu sitter jag ( Madde) och Bella och avnjuter de sista dropparna öl vi har kvar i glasen innan vi måste bege oss till ett tåg som ska ta oss till flyget! ( vilken tur Ewa informerade oss om tåget, hade ingen aning om det innan!) jag tänkte berätta lite om min och Bellas gårdag då vi åkte från stockholm till Heathrow och vidare till hong kong. När vi åkte flyget till London fick vi en kvällsmacka som var supergod! Flyget var dock försenat och vi fick lov att skynda (springa maraton) till nästa flyg. Vi sprang till en tunnelbana som vi precis hann med som förde oss till en buss som tog oss till chaty pacifik flyget som var väldigt lyxigt men obekvämt.. När klockan var ett (svensk tid) på natten fick vi middag, runt tre tiden försökte vi sova men en kvinna som satt bredvid oss började kräkas för att hon var flygsjuk. Så vi kunde inte sova..Där av sömnbrist. När vi sedan landade här i hong kong blev det en hel del tokigheter med Ewa :) bland annat en golv-fika på starbucks. Men nu har Ewa åkt iväg iväg till sitt fly till pearth, men vi kanske ska ses i Sydney! Så jag och Bella får klara oss på egen hand :) flyget går om ca en timme! (som tydligen åker till brisbane innan cairns?? ) aja måste dra hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0