Sandänglar

God morgon på er!
Klockan tickar och nu måste jag leta på min tomteluva, för vad vore en jul utan den? exakt..
Nu är det bara några få timmar kvar tills jag o pappa hämtar upp madde och åker ner till Arlanda. Det känns lite konstigt att plocka fram vilka bikinis jag ska ha med mig och vilka shorts?. Men jag tror att jag kan vänja mig rätt fort med att fira jul på stranden vid Gold Coast och nyår i Sydney, det kan väl inte vara så annorlunda mot lilla Falun?.. Jag menar, min vän Freja bor ju där och ytterliga en kusin (förutom den jag reser med) kommer dit med sin resekompis. ja, alltså ett helt gäng Sundborn/Falubor^^

Kommentarer
Postat av: Freja

Så jävla kung det kommer bli!!! :D älskar dig snygging, snart ses vi!!!

2011-12-06 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0