Söndags kaffe och Tanke bubblor

Härlig Söndag!
Jag måste helt klart ha vaknat på rätt sida idag:D Jag tänker väldigt mycket på vad som väntar i slutet av denna månad! först så kommer lönen den 25é och den dagen ska jag och en nära vän boka in någonting Awesome! men vad det är berättar jag inte förnst då ;P muhaha
Sedan är det sista april/första maj firande... Vilket som vanligt äger rum i Karlstad för min del! Det är så jäkla roligt att fira där nere för då får jag träffa Olof som är stört skön och sedan blir det fest på Nöjesfabriken. Vanligtvis så brukar det vara en 2 dagars festival men i år så har dem ändrat och Maskinen kommer dit istället:) Detta kommer att bli en toppen månad :D


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0