dejt-drama och poliser

"D"som vi kan kalla min dejt, slutade inte jobba förnst 00:30 på natten, så vi kom inte iväg förnst väldigt sent, men det gör inget Korfu är så vajert på natten ändå så. Efter någon drink gick vi ner mot stranden där det var fest och super härlig stämning. Enda tills nån liten lortbagge snodde min Iphone, pengar och "D´s" Jobb telefoner och alla hans pengar! och ja hur lyckades dem med det? de kan man fan fråga sig! ush o fy o blää på den eller dem som gjorde det!! så jävla frustrerande- där går vi och har det super trevligt tills detta händer?! #@
Well, Well..
 
"D" var så himla snäll och skjutsade mig på en gång till Polis stationen. Så ca 4:00 på morgonen gjorde jag en polisanmälan och tur var det att "D" var med för poliserna pratade rena rama grekiskan(antagligen) så jag fattade inte ett skvatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0