Gissa vem som precis fyllt 20 år!!

Woho, bara 45 år kvar till pensionen!!! ;D
Guuu så underbart att fylla 20!
Nu har det varit födelsedags firande i huset 2 helger i rad först jag och syrran som firar och sedan hade jag ännu en fest.. För vad gör man inte när man har en mysig stor släkt och så många underbara vänner<3 ;)
 
 jag har fått super fina presenter och blommor av alla, så jag blir rörd! :´D
 
Men den bästa överraskningen fick jag av min kära bror!
Jag har gått runt och deppa över att alla förutom min bror skulle fira mig, jag ville så gärna att han skulle komma upp, men han sa att han inte kunde, då han som vanligt har göör mycket att göra på jobbet och dessutom bor en bit bort...:(
 
Kvällen innan jag fyller år så ringer han och säger åt mig att stanna hemma?.
Say What?! eh Nee jag ska ut och ha kul inte sitta hemma? Aja... lite bitter sitter jag där och funderar vad det kan ha varit han pratade om, hmm.. någonting om en överraskning och en massa folk? klockan tickade på och jag blev allt mer nervös...! O_0
 
Woala! jag hör "bambi dunsande skutt" upp för trappen och där står han! MIn bror den skitungen har efter arbetsdagen, suttit och kört 70 mil bara för att överraska mig och sedan är han tvungen att åka hem hela vägen efter festen! knäppisen gör ju så jag "får en tår i ögonsnibben"! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0