Hahah Mongolism

freja kom precis hem från Kina där hon köpte present till mig och tänk att där har dem ju verkligen allt!
vem tillverkar en kortlek med Usama Bin Ladin?! XD på korten står det historier om han och hans bror, sedan är det olika bilder på varje kort, där man kan se Bin Ladin oh hans krigsdåd?
Och sedan fick jag en super mysig tekanna, då vi dricker te som gamla tanter så är ju den presenten perfekt! + att jag tycker det är mycket trevligare att servera te från n sådan:)
 
Jag fick en kartong fylld med presenter av Frida! Ja en hel kartong...fylld med grejer som (enligt henne!!) passar min"brittiska fetish" 
 
Så fick jag värlends finaste iphone skal av Josefine XD <3 hihi
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0