Imorgon säger jag bye bye SVERIGE!!

oh shit nu börjar jag  få resfeber alltså! ;D ojoj, idag började jag packa, hela 24 timmar innan jag åker.. inte dåligt va? nu väntar jag bara på att de sista ska torka som jag nyss tog ut ur tvättmaskinen^^
Guu så kul det ska bli att lära sig surfa! och festa, sola, shoppa osv.;) helt awesome!
 
Frågan är bara hur man ska få ihop resväskan?? Jag pratade nyss med min surfkompis Linnea och hon skickar nu "aggressions sms" med diverse svordommar då hennes väska ej vill gåigen och överskrider det tillåtna i packning/vikt^^ själv har jag inte kommit så långt.. oftast så brukar jag ha det problemet på hemvägen så då klär jag på mig extra mkt istället så att väskan ska bli lättare.. dock är det lite drygt att gå runt klädd som en frusen sumobrottare i 30graders värme^^ hihi

Kommentarer
Postat av: Alex Ridder

Ha det bäst nu! :)

Svar: tack, det ska jag verkligen ha! ;D
Isabella Norberg

2012-08-22 @ 23:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0