On the road again

Godmorgon! Var uppe med tuppen idag, 06:15 helt otroligt! Och jag är t.o.m pigg??

Nu är det iaf bestämmt så jag packade i morse och bilar ner till Karlstad över helgen för lite relax;) det ska bli super skönt, sedan tänkte jag ta någon sväng in mot stan och shoppa lite inför nästa vecka när flyget lyfter;)
Dock så har jag stött på ett litet problem, så nervositeten inför resan växer... Mitt bankkort gick nämligen av på mitten sist jag var ut på krogen.. Sådant som händer när det går för varmt kanske?;) höhö
Men nu har jag iaf beställt ett nytt, vilket kommer ta mellan 3-5 dagar att få, och tar det 5 så får jag det samma dag som jag reser. Alltså sitter jag redan på tåget mot sthlm innan posten hunnit komma:S inte bra,inte bra!! Men håll tummarna för att jag får det i tid!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0