Afterdark-Afterwork-After a few drinks

Denna helg har varit fullspäckad av små äventyr! I Fredags så festade jag och min vän Frida till det i min lilla lägenhet i falun, vi dansade o mimade med riktig inlevelse måste jag säga! haha under en låt med Veronica maggio så fick jag ett halv glas vin över mig och inte nog med de så skrattade jag så mycket så att jag nästan kissade på mig, vilket är väldigt jobbigt när jag är så bekväm av mig och förfestar i min one piece! Den är så jobbig när man har brottom till toaletten!! XD
när vi kände oss redo så fortsatte vi till Bishops arms där det blev några shots och en massa fniss^^ Vad som hände resten av kvällen... ja, det är hemligstämplat! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha bäst du "passar dej som satan" bella! Grym fredagskväll!

2012-02-06 @ 19:23:15
URL: http://fho.blogg.se/
Postat av: Bella

ja det ska jag verkligen göra! ;D haha det var en riktigt rolig fredagkväll/natt :P

2012-02-06 @ 22:57:35
URL: http://ciaobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0