Dunkande huvud och en underbar dag

Att vakna dagen efter en fest är både härligt och jobbigt på en och samma gång.
bra listan:
1:att vackna bredvid någon man känner igen, i detta fall Frida!
2:Många nya roliga minnen
3:Något roligt uppigande som väntar under dagen.

på dåliga listan har vi saker som:
1:att vakna med dunkande huvud
2:att vara bakis för övrigt

När jag kommit hem till lilla sundborn efter att ha snoozat i någon timme så kändes det riktigt bra med en varm kopp kaffe för att ladda batterierna. jag vill ju vara pigg när det är lördag och ska hitta på så mycket. Vid lunch kom nämligen dem två korrarna Johanna och Josefine på besök. Vi pratade om våran framtid och enligt den så kommer vi att lyckas med någonting stort, bara solsken hela tiden och allt flyter på riktigt bra ;P allt som krävs för att lyckas är en gnutta tolamod, stark vänskap, och lite hjälp från gud, eller poolia... så kommer allt att gå enligt planerna ;)

När dem två korrarna lämnade mig och körde iväg som två biltjuvar så var det dags för mig att åka hem till syrran och leka Make up artist. Visst är min syster naturligt snygg men när man ska på fest så är det ju alltid roligt med lite smink;)
 Klockan tickade, hon far iväg på party och jag till min kära vän Linnea.
Vi tittade på den senaste Wrong Turn filmen, så går man på någon hälsosam diet så kan jag rekommendera den filmen.. Det var inte många chips som slank ner! Men gilllar man mycket blod och kroppsdelar så är det en sevärd film.

Hoppas att ni också hade en riktigt mysig och rolig helg! kram banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0