Ett tips hur man får långa, fylliga ögonfransar!

¿Det är många som undrar hur man kan få längre ögonfransar.?.Jag har alltid tyckt att mina fransar är så korta o tråkiga och därför valde jag att testat ett serum, mina ögonfransar har nu blivit längre :D Och nu ska ni få veta vilket serum det är! Produkten jag använder heter Nutraluxe Lash MD och går att köpa på http://www.stockholmbeauty.com/ogonfransforlangare.html , ett ögonfransserum som får dina ögonfransar att växa ut. Det funkar kanonbra och jag har använt det i ett par veckor..

Det är alltså ett serum som man stryker på ögonlocket och får fransarna att växa naturligt längre. Just nu kan man köpa 1,5ml för 549kr(som jag har) eller 3,0 för 849kr och 4,5ml för 1195kr.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0