Gofika


Har jobbat hela dagen och för första gången på två veckor så var jag inte helt slut efter det;) jag tror att jag börjar komma in i detta arbetsliv nu!  Efter jobbet så åkte jag in till centrum för lite Gofika med Johanna.:) Hon berättade en massa bra tankar och ideer om framtiden. Jag blir helt i extas när jag lyssnar och affärskvinnan inom mig kommer fram. Ja, på en kort stund hann vi planera ca 10-15 år framåt^^ Tihi
och kakan vart tog den vägen? jag blir så irriterad när jag köper en god bakelse och fastnar i ett samtal, för när jag väl ska börja njuta av den så är den redan borta!? NÖFF....
När vi fikat klart så tog Johanna springnota och jag stod kvar där med min ynkliga plånbok som består av lite kalvskinn och några kvitton, så tänkte jag att hon hon kommer att gå långt i affärsvärlden!
Det är inte dem stora inkomsterna utan dem små utgifterna som gör att man bli rik! 
 Okej hon kanske betalade för sig innan hon lämnade mig, men för det blev min plånbok inte tjockare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0