KLIN & Kissie

♥Gårdagen var minst sagt vild! jag och min vän Linnea bestämde oss för att testa på att festa i Borlänge, man blir ju så trött på falun...  Men vi hade grymt roligt och festade på en nattklubb som heter Klin, det ska tydligen vara dit man går om man ska ut i Borlänge. Och igår var det lite speciellt för då var Kissie( sveriges största bloggare) där oxå! jag stod och pratade med hennes kompis och så puffade han iväg mig och sa att jag ska ta kort med Kissie. Då drog Kissie dit Linnea oxå så vi alla tre blev med på bild! Jag trodde att det bara var jag som hade kort, men jag fick ett sms imorse att jag skulle kika in på Kissies blogg..?. Ja, då visade det sig att Kissie har publicerat en bild på just mig och Linnea av alla på hela nattklubben, hur stor är chansen? haha♥



Här kan ni se fler bilder från festen!→ http://www.kissies.se/vart-ar-vi-2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0