Vad Händer & Fötter?

 


Jag vaknade ganska så tidigt i morse.. typ kl 05.02 :S jag somnade visst framför tv´n med huvudet i någon konstig ställning så nacken har varit halvt låst ända tills nu! super skönt.♥.
Nu är klockan redan halv två och jag har inte hunnit göra mer än att leka Jesus och ta en promenad ute på sjön med mamma. Vi spanade efter vargar men inte får man se någon sådan heller, bara tassavtryck. Två vargar har gått över min tomt och folk säger hela tiden att de sett en eller flera vargar, men jag då? jag har aldrig sett en vild varg:S Nöff
Nu är jag iaf hemma igen och funderar på vad jag ska hitta på för tok. Filmkväll, utgång eller bara vara social med någon? hmm ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0