vad får man om man kombinera en snäll läkare, en rolig syster och färdiglagad middag?

Jo en GLAD och NÖJD Isabella! :)

Syrran kom hem till mig imorse så vi kunde avnjuta en frukost tillsammans, det var riktigt trevlig att få lite sällskap så vi besämde oss för att umgås resten av dagen oxå!
Vid lunch så hade jag en tid hos min nya läkare, jag var lite nevös innan jag kom dit... hihi
man visste ju lixom inte om han var snygg, ful, trevlig eller otrevlig^^ Men han visade sig vara jätte snäll! så det blir ett plus till han:) Efter det så blev det lite shopping (på ica maxi)... och sedan hem igen.
Nu har jag tagit ett avslappnande bad med en avundsjuk katt som klättrar på mig som en liten apa! visst är det charmigt oxå när han vill pussa på en hela tiden men jag föredrar när pussarna inte har en doft av fisk! ;) Jag får nästan dåligt samvete att jag ska lämna honom ensam snart igen då syrran bjöd hem mig på taco-kväll.
//Hoppas att ni har haft en bra dag och kanske ni laddar inför en utgång ikväll?.♥
 


 

 




 


Kommentarer
Postat av: ajla

Fin blogg :)

vad görru ? (:

2012-02-09 @ 06:51:14
URL: http://ajlaoedvinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0