Sweden

Nu har jag varit dålig på att uppdatera men jag skyller på jetlag! det blir lite konstigt när man flyger över tidszoner var och varannan vecka. men det kan jag stå ut med när jag får uppleva så mycket på så kort tid. Det kändes konstigt när jag och Madde flög hem för vi lyfte från Sydney vid lunchtid på Söndagen (den 1 januari) och sedan så flög vi i två dygn innan vi landade i sverige på måndagen (den 2 januari). Och det är där det blir förvirrande med tidszoner. ;P vi kom helt enkelt ikapp kalendern. :) och nu så känns det som om tiden inte slutar gå snabbt istället. Jag kan inte förstå att jag snart ha varit hemma i en vecka? och om jag hade vänjt mig vid värmen? ja det kan man säga att jag har! för nu fryser jag hela tiden men det är ändå skönt att få se lite snö och känna hur det sticker i kinderna såhär på vintern.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0