Konsten att inte packa....

Är fan bäst på att hitta på bortförklaringar för mig själv varför jag kan packa "lite senare" vilket oftast resulterar till att jag i princip börjar när det bara är ca 30 minuter kvar innan det är dags att åka! Ett tips på hur jag ska komma över min fobi att packa i tid? ^^ haha

Well Well....

jag har shoppat lite idag.
 http://abecita.timarco.se/underkläder/bh/abecita-little-wonder-pink-edition

$ En skön slappar bh för bara 150 kr hos Twilfit! jag bara älskar den så himla bekväm och väldigt söt.

http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=38-4244

$
Fm-sändare så att jag ska kunna spela spotify från telefonen i bilstereon :D vilket kommer att vara toppen då jag reser runt så mycket!

Och sist men inte minst så har jag och syrran fixat en present till vår busiga lilla tant Ruth, som ska ha 80års fest i helgen! Hon älskade programmet pensionärsjävlar och ville ha en skyllt på sin rullator där det skulle stå att hon var en pensionärsdjävul! haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0