gottegris och spänstiga gnuer!

Idag var det stressigt på jobbet men som tur var så slapp jag jobba själv idag!  Efter det så ringde jag några viktig samtal som kan komma att ändra min framtid lite granna...? ;) vem vet...
Efter jobbet så varvade jag ned på gymmet och körde stenhårt på magen så att den sitter som den ska tills jag åker till... 



Det känns riktigt härligt att ha någonting gött som väntar! och när jag säger så kom jag precis på att kära pappa köpte hem jordgubbar idag..
Undrar om jag inte ska ta och provsmaka en eller två...nån kanske är dålig eller förgiftad och då vill jag ju inte att pappi som var så snäll och köpte dem ska bli sjuk, kanske är det då bäst om jag smakar på allihopa! ;P HEHE      

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0