Shopping

Den här veckan har det blivit lite shopping.. bla. en Speciell paljett bikini och en solhatt. Ja sen är frågan bara när man ska använda grejerna. :) bikinin är supersnygg på! och jag tänkte man kunde ha den till en fest outfit, typ efter att man surfat så fungerar den ju bra att ha på en strandfest eller nått :P solhatten tänkte jag väl mer ha hemma vid poolen och när jag åker till Korfu :) den är verkligen snygg när man har rätt klädsel till och en flirtig make up!
 Jag gillar verkligen http://www.lindex.com/se nya sortiment! :D



 Θ visst ja! jag har köpt en skateboard oxå.. Dock så var jag ute efter en longboard men dem är ju så förbaskat dyra om man vill ha en med lite stil så det får nog vänta lite till innan jag köper en..:S 
Jag vill ju spara ihop lite pengar till mina resor nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0