Dags att ladda batterierna

Nu har jag precis gått till sängs, halv död efter en aktiv dag med joggintur på stranden, surfing, dansat med en marockan samtidigt som vi höll balansen en "balansbräda"-på en stock)?? och sedan god middag på Campet. det är superskönt för denna veckan bjuder de på middagarna så cach´ing i kassan och bye bye kurrande mage! 
 
Föresten jag måste bara säga att även om det känns som svensk sommar här så jävlar vad the african sun tar på baconet asså!! det hinner inte ens fräsa till så ser du ut som Pumba för resten av semestern... jätte vajert! ;) så nu har jag sprungit över gatan och shoppat lite ny solskyddsfaktor så jag blir fit for fight igen.. Godnatt på er, nu är det dags att sova för att orka upp till yogan innan frukost imon! ;) natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0