Lapoint surfcampTaghazout

 Då var den första surfing dagen avklarad! 
 
Jag tror att detta var precis vad jag behöver nu, för när jag har min bräda och vi blir ett med havet, då kopplar jag bort /glömmer jag allt annat och bara gör det jag älskar!! ((surfingen)) 
 
Taghazout har många bra surfspots dock så har jag då bara hunnit att testa en av dem. den såkallade "Paradise Plage" och inte bara den oändligt långa stranden och dem bra vågorna är toppen där, Lapoint har precis startat ett nytt samarbete med ett 5 stjärnigt hotell där. Vilket innebär att vi får använda alla deras faciliteter hela dagarna eftersom att även vi räknas som gäster där!! toppen tycker jag och självklart kommer jag att lägga upp bilder därifrån! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0