Torsdag 30/6 - Rädsland att återvända till landet jag älskar men som nästan krossade mig.

Det är dags att åka tillbaka till Portugal igen.. Livrädd för vad som kan vänta, vad hände med all den styrkan jag samlat ihop i Marocko? Jag vet ju att jag är stark och kan klara av detta! Jag tror att bästa sättet att bli av med sin rädsla är genom att möta den. Att åka tillbaka till Ericeria, samla ihop de krossade delarna a mitt <3 och gå vidare! ( viktigt att komma ihåg- se bara lösningar.. inte problem..)  Alltså bara njuta och ha det toppenkul.. Jag har är ju så lyckligt lottad som har johanna , mina vänner nera i portugal och vem vet alla nya jag kommer att träffa denna gång? Allt är möjligt bara man är redo att chansa lite i livet.


Kommentarer
Postat av: про повестки

I am sure this article has touched all the internet people, its really really nice piece of writing on building up new weblog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0