Vart bär det av nu?

Dagarna går fort när man har kul! men det är jobbigt att ha semester.. att surfa 2-4 timmar om dagen tar på musklerna och därför bestämde jag mig att i torsdags åka på utflykt till Paradise Valley..  Vilket jag är så glad att jag gjorde! Paradise Valley är en vacker oas belägen vid
marockos kust, 40 minuters körning bland öken och berg från Taghazout och sedan 20 minuters promenad/ lite klättring genom skogen och  över creekar tills man når end 
destinationen Paradise Valley<3 
 å otroligt vacker plats med höga klippor där du kan hoppa från flera meters höjd ner i det kristall klara vattnet. njuta av pålande vattenfall och bra sitta och ta det lungt i solen. avlägset från all civilisation..
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0