Walking In Sunshine

Det går tyvärr lite segt med uppdateringarna.. :( Jag har lyckats tajma min resa med typ den enda stormen Taghazout får på 1 år! lol hur stor är chansen... ? och eftersom det aldrig regnar eller så här så  räcker det typ med 2 droppar för att slå ut elen och därav Wifi.. så har varit svårt att blogga.. och ledsamt nog så har jag inte kunnat surfa på 2 dagar heller.. havet är så rörigt och och en massa bråte från en kanal i Banana village har spridits runt så det ligger träd och skit överallt i vågorna, vilket gör det väldigt farligt att surfa. Sedan så är det stor risk att man blir sjuk oxå av alla bakterier som medföljer... men kanske, kanske ska jag surfa lite idag. dock bara white waves :/ vi får inte gå ut djupare än till bröstkorgen då det finns så många starka strömmar nu. Men förhoppningsvis så ska vågorna bli bra till på fredag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0